____________________


Upcoming Conventions:


Colorado Springs Comic Con:
Aug 25th-27th

GrandCon, Grand Rapids:
Sept 15-17

Grand Rapids Comic Con:
Oct 20-22

Youmacon, Detroit MI:
Nov 3-6

Con+Alt+Delete, IL:
Dec 15-17

Shuto Con, Lansing:
Mar 23- Mar 25

Anime Matsuri, Houston TX:
Mar 30-Apr 1


____________________


....



<< First< PreviousNext >Most Recent >>





Your Overlords Declare:
Alexis_Royce, May 7th, 2009, 12:30 am


Well, that's no problem. Kinesis can lift stuff like that in a heartbe-

-ohhh. Uh-oh.




User Comments:
Loverofpiggies, May 19th, 2009, 11:07 pm


Man, I'm always LUCKY to find this on the front page!

That, or I never get off smackjeeves or deviantart. :D

OH WELLZ!

Holy crap, he's holding up a car. Kinny will be purty irritated with this silly college student (?) Getting super awesome powers. :D

BTW: You draw cars VERY well. I cant draw cars worth crap. :3

Arc (Guest), May 19th, 2009, 11:07 pm


Huh. Now, a car like that will weigh at least a ton. Possibly up to two tons. This is impressive.

Also, I really hope he can put that back down without breaking it. It's awfully shiny... >_>

Pokemaniette013, May 20th, 2009, 3:53 am


Yay fer the shiny! And the epic lifting powahs!! *claps*

Raine-chan, May 20th, 2009, 9:22 am


Cool, his control is better already? The owner of the car's gonna be pissed if he breaks it though XP

Arcalian (Guest), May 20th, 2009, 10:30 am


Talkin bout my levitation....

Captain Ghost, May 20th, 2009, 1:29 pm


I sure hope nobody else is on the street with them o0

.. I really really love that car <3 shamazing

Rachel (Guest), May 20th, 2009, 5:25 pm

Damn!
Wow Allie, I can't draw cars for shit, that looks awesome!!!

For some reason the little mannequins in the window crack me up.

DemonofMyst, May 21st, 2009, 9:59 am


I want a floaty car too! *laugh* I love how he magically has control now...

happyfaceanon, May 22nd, 2009, 2:19 am


That's a really awesome car! Cars are tough. I've tried and failed every time, so my compliments to you. :3

ninjainacan, May 22nd, 2009, 10:32 pm


Just read through the archives and, uh, wow. Amazing comic, hoping to see more. ;)

Bri, May 23rd, 2009, 8:41 pm


Kinny's going to be so MAD...but of course the kid's going to be able to lift more than he can. That was the point of MAKING the silly thing.

Ians (Guest), April 16th, 2011, 9:16 am

Lol
His abilities are super duper telekinesis and to constantly suffer from brain damage!

Bri, August 4th, 2011, 4:36 pm


YES...

Post A Comment